Thursday, July 27, 2006

我愛妳

在不多的事情上,
我為妳作了少許;
妳…
卻在許多的事情上,
為我作了很多;

在不多的事情上,
我向妳表達我對妳的愛;
妳…
卻在許多的事情上,
滿懷情意的抱緊我,愛慕我;

四年前的今日,
我…
向妳說愛妳…
四年後的今日,
我仍然堅守我愛妳的成諾!

我知道我的有限,
並不可能做到上帝對我們的愛一樣,
但是我真的願意,
為妳,就只是妳,
獻上我的一切,
就算是自己的生命,
也會獻上為妳!

我愛妳…
我要以永遠的愛愛妳!

5 comments:

mypiglet said...

我也愛你!
多謝你對我在音樂上的支持,
多謝你對我在事奉上的鼓勵,
多謝你在屬靈上為我作帶領,
令我倆對神的忠心和愛一同增長,
這也令我倆的感情藉著神的祝福而日漸深厚。
夫君,我也愛你!

Anonymous said...

i am so touched by yours love to piglette. i love you both dearly... oxoxo bbg

Anonymous said...

wow...
your respect for each other is sthg i rarely see in other couples! i love you both too!!

Haines said...

ooh ...

Love is not just about respect ...

It's a commitment for life ...

We've the same / similar CORE-VAULE ...

I believe that make it easier for us ...

:)

Anonymous said...

ok ok i read between your capital letters