Wednesday, January 24, 2007

我需要

這個星期歌鄰的主日是自己第二次帶領會眾敬拜。
坦白的說,我真的看到自己的不足!
我十分需要弟兄姊妹禱告的支援!
我需要体力,
我更需要屬靈的能力!

這個星期我們會加入一些新的原素。
所以預備的時候特別肉緊!

不知為何,
每一次想用心去事奉上帝,
總是有聲音叫我不需要盡力,
OK就得啦!

不!不可以這樣!
我們是要將最好的獻上!

我需要体力,
我需要屬靈的能力!
我需要你們禱告的支援!

5 comments:

AmeL said...
This comment has been removed by the author.
AmeL said...

i will pray for you~
May God pour down mercy and grace to everyone in KEC and let us raise up Lord Jesus.

Haines said...

Thanks! I will keep up my work!

Wilbur said...

I pray for you and Joyce, that as you prepare the singspiration, God will draw you closer to Himself than ever before.
I pray that you may experience His glory.
Bless you, for He is delighted in your praises.
Wilbur.

Anonymous said...

we will pray for you =) love from bear family